!-- grey demo-container -->

OBCHODNÍ PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB

Poskytovatel: obchodní společnost CAFY P.T. s.r.o., IČ: 03202151, se sídlem Boženy Němcové 766/4, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, číslo vložky 228548 (dále jako „poskytovatel“ nebo „CAFY“).

Kontakty poskytovatele:

Telefon: 731 428 445

E-mail: cafy@cafy.cz

Obsahem obchodních podmínek je:

1)      Úvodní ustanovení

2)      Podmínky poskytování zdravotních služeb

3)      Poskytnutí informací klientem a ochrana osobních údajů

4)      Cena služeb nehrazených z veřejného zdravotního pojištění, způsob platby

5)      Změna a zrušení termínu poskytnutí zdravotní služby

6)      Odmítnutí poskytnutí zdravotní služby

7)      Ukončení poskytování zdravotních služeb

8)      Závěrečná ustanovení

 

1.                  ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1.       CAFY je registrovaným poskytovatelem zdravotních služeb v rozsahu Rozhodnutí Krajského úřadu Středočeského kraje ze dne 20.6.2014, sp.zn.: SZ_087595/2014/KUSK, a Rozhodnutí Krajského úřadu Středočeského kraje ze dne 21.5.2015, sp.zn.: SZ_071989/2015/KUSK, tedy je oprávněn poskytovat ambulantní péči v oboru fyzioterapeut – léčebně rehabilitační péče (individuální fyzioterapie), fyzikální terapie a rehabilitační lékařství.

1.2.       Konkrétně se jedná o odbornou fyzioterapii ortopedických a neurologických diagnóz, poúrazových stavů, bolestí zad vlivem jakýchkoliv příčin, fyzioterapii vrcholových i rekreačních sportovců, dětí a miminek. Zdravotní služby jsou poskytovány v souladu se zákonem o zdravotních službách, občanským zákoníkem a dalšími příslušnými právními předpisy.

1.3.       CAFY poskytuje své služby v provozovně na adrese: CAFY P.T. s.r.o., Nádražní 1317/5 , 250 01 Brandýs nad Labem- Stará Boleslav.

1.4.       CAFY provozuje webové stránky na internetové adrese www.cafy.cz, kde zveřejňuje tyto Obchodní podmínky, svůj Ceník, Informaci pro pacienty o zpracování osobních údajů v CAFY P.T. (GDPR), rozsah poskytovaných služeb, aktuality a další informace pro klienty a zájemce o poskytnutí zdravotních služeb.

2.       PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ ZDRAVOTNÍCH SLUŽEB

2.1.       CAFY poskytuje zdravotní (případně doplňkové) služby na smluvním základě. Smluvní vztah mezi poskytovatelem a klientem (případně jeho zákonným zástupcem, jde-li o nezletilého klienta) vzniká uzavřením ústní smlouvy o poskytování zdravotních služeb,  tedy fakticky objednáním konkrétní formy a délky zdravotní služby (jednorázová terapie nebo cyklus) ze strany klienta. Poskytovatel je před objednáním konkrétní formy a délky zdravotní služby ze strany klienta povinen klienta seznámit se svými Obchodními podmínkami a Ceníkem. Klient je povinen se s obsahem Obchodních podmínek a Ceníkem poskytovatele seznámit před objednáním konkrétní formy a délky zdravotní péče, a objednáním konkrétní formy a délky zdravotní péče u poskytovatele stvrzuje, že se s obsahem těchto dokumentů seznámil a za podmínek v nich uvedených zdravotní službu u poskytovatele objednává, tj. uzavírá s ním ústní smlouvu o poskytování zdravotních služeb. Na tuto skutečnost musí být klient ze strany (pracovníka) poskytovatele upozorněn.

2.2.       Tyto Obchodní podmínky zveřejňuje poskytovatel na svých webových stránkách www.cafy.cz, dále jsou vyvěšeny v místnosti recepce poskytovatele na adrese Nádražní 1317/5, 250 01 Brandýs nad Labem, a jsou také k dispozici klientovi k seznámení v tištěné podobě před uzavřením smlouvy o poskytování zdravotních služeb.

2.3.       Ceník je zveřejněn poskytovatelem na jeho webových stránkách www.cafy.cz a dále je vyvěšen v prostorách recepce poskytovatele na adrese Nádražní 1317/5, 250 01 Brandýs nad Labem.

2.4.       CAFY poskytuje zdravotní služby klientům – samoplátcům, a dále klientům, jejichž zdravotní služba je hrazena zdravotní pojišťovnou, a to na základě řádně vyplněného a platného formuláře - poukazu od ošetřujícího lékaře klienta. Klient je dále povinen poskytovateli prokázat svou totožnost a předložit průkaz zdravotní pojišťovny. Klient je povinen poskytovateli bezodkladně oznámit případnou změnu zdravotní pojišťovny.

2.5.       Poskytovatel má uzavřeny smlouvy se zdravotními pojišťovnami: Všeobecnou zdravotní pojišťovnou ČR 111, Vojenskou Zdravotní Pojišťovnou ČR 201, Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnou 205, Oborovou zdravotní pojišťovnou 207, Zaměstnaneckou pojišťovnou Škoda 209 a RBP zdravotní pojišťovnou 213. Změna okruhu zdravotních pojišťoven se nepovažuje za změnu těchto Obchodních podmínek, nicméně poskytovatel je povinen takovou změnu či seznam smluvených zdravotních pojišťoven mít viditelným způsobem vyvěšen v prostorách recepce poskytovatele.

2.6.       Dále CAFY poskytuje klientovi doplňkové služby úzce spojené s péči o zdraví, a to jak služby plně či částečně hrazené zdravotní pojišťovnou tak nehrazené zdravotní pojišťovnou, další služby dle aktuální nabídky poskytovatele, zdravotní pojišťovnou nehrazené služby recepce, administrace a organizace poskytovaných služeb, na které se vztahuje administrativní poplatek poskytovatele (viz článek 4 těchto Obchodních podmínek).

2.7.       Konkrétní zdravotní služby, které CAFY poskytuje, jsou uvedeny pod odkazem „Služby“ na webových stránkách poskytovatele www.cafy.cz. Poskytovaná zdravotní služba může být jednorázová nebo může jít o jejich cyklus, vždy dle řádně vyplněného a platného poukazu ošetřujícího lékaře klienta v případě zdravotní služby hrazené z veřejného zdravotního pojištění nebo dle dohody klienta - samoplátce s poskytovatelem zdravotních služeb.

2.8.       Poskytovatel je povinen klienta před uzavřením smlouvy o poskytováním zdravotních služeb tj. před objednáním konkrétní formy a délky zdravotní služby klientem, informovat o tom, které konkrétní služby jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou a které nikoli a co je jejich obsahem, v případě služeb nabízených poskytovatelem a zdravotní pojišťovnou nehrazených je klient oprávněn služby nehrazené zdravotní pojišťovnou odmítnout a poskytovatel nesmí poskytnutí zdravotní služby hrazené zdravotní pojišťovnou podmínit zaplacením jakékoli zdravotní či jiné služby, kterou zdravotní pojišťovna nehradí.

 

3.       POSKYTNUTÍ INFORMACÍ KLIENTEM A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

3.1.       Klient je povinen informovat poskytovatele o svém zdravotním stavu, a to v rozsahu potřebném pro poskytování zdravotních služeb ze strany poskytovatele klientovi.

3.2.       Klient je povinen sdělit poskytovateli osobní údaje nezbytné pro uzavření smlouvy o poskytování zdravotní služby, pro vedení zdravotnické dokumentace u poskytovatele, a dále kontaktní údaje pro dohodnutý způsob organizace poskytování zdravotních služeb.

3.3.       Konkrétní podmínky zpracování osobních údajů ze strany poskytovatele upravuje směrnice – Informace pro pacienty o zpracování osobních údajů v CAFY P.T. s.r.o., kterou jednak poskytovatel zveřejňuje na svých webových stránkách www.cafy.cz a dále je v tištěné podobě předkládána klientovi před uzavřením smlouvy o poskytování zdravotních služeb k seznámení a podpisu.

3.4.       Odmítne-li klient poskytnout CAFY osobní údaje a informace o svém zdravotním stavu v rozsahu potřebném pro uzavření smlouvy o poskytování zdravotních služeb, k poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby a k vedení zdravotní dokumentace, je poskytovatel oprávněn smlouvu o poskytování zdravotních služeb s klientem neuzavřít a zdravotní službu mu neposkytnout.

 

4.       CENA SLUŽEB NEHRAZENÝCH Z VEŘEJNÉHO ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ, ZPŮSOB PLATBY

4.1.       Ceny všech služeb poskytovaných ze strany CAFY poskytovatel stanoví ve svém Ceníku, který je zveřejněn na webových stránkách poskytovatele www.cafy.cz a dále je klientům dostupným způsobem vyvěšen v prostorách recepce poskytovatele.  Poskytovatel je oprávněn kdykoli jednostranně změnit Ceník, na tuto skutečnost je povinen upozornit jak na svých webových stránkách www.cafy.cz, tak vyvěšením v prostorách recepce provozovny. Změna Ceníku se netýká již objednané (sjednané) zdravotní (a/či doplňkové) služby (ať se již jedná o jednorázovou terapii nebo jejich cyklus).

4.2.       Klient je povinen se s cenou poskytované služby seznámit před uzavřením smlouvy o poskytování zdravotních služeb, tj. před objednáním konkrétní formy a délky zdravotní péče. V případě jakýchkoli nejasností ohledně (výše) ceny za zdravotní a/nebo jinou službu, nebo toho, jaká zdravotní služba a v jakém rozsahu je pokryta z veřejného zdravotního pojištění, je poskytovatel povinen k dotazu klienta řádným a srozumitelným způsobem vysvětlit klientovi, zda a za jakou konkrétní zdravotní a/nebo jinou službu mu bude účtováno a v jaké výši. Objednáním konkrétní zdravotní a/nebo jiné služby a její délky v případě zdravotní služby nehrazené z veřejného zdravotního pojištění klient s uvedenou cenou výslovně souhlasí a zavazuje se tuto cenu za poskytnutou službu řádně a včas poskytovateli zaplatit.

4.3.       Administrativní poplatek klientů - samoplátců je zahrnut v ceně za konkrétní zdravotní (a/či doplňkovou) službu dle Ceníku poskytovatele.

4.4.       Administrativní poplatek klientů, jejichž zdravotní služba je hrazená zdravotní pojišťovnou, není zahrnut v ceně poskytované zdravotní pojišťovnou za zdravotní službu.

4.5.       Administrativní poplatek se nevztahuje na jakoukoli zdravotní péči a výkony, které jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou. Administrativní poplatek zahrnuje převážně úkony administrativního a organizačního charakteru,  jako je přeobjednávací proces prostřednictvím recepce (osobně, e-mailem, telefonicky), poskytnutí dřívějšího termínu poskytované zdravotní služby v případě zrušení termínu terapie jiným klientem, přeorganizování zdravotnického personálu v případě změn již objednaných termínů, včasné zrušení terapie a nabídka náhradního termínu v případě nemoci fyzioterapeuta či lékaře, zajištění zveřejnění a vyvěšení nezbytných informací na webových stránkách provozovatele a v prostorách recepce a jejich aktualizace (platné a účinné obchodní podmínky, ceník), rozpis termínů v listinné nebo elektronické podobě na žádost klienta, organizační opatření k zajištění kontinuální péče zpravidla jedním fyzioterapeutem, který provede klienta celým předepsaným léčebným programem, administrativní úkony spojené s komunikací se zdravotními pojišťovnami, uložení klientových dat do IT systému poskytovatele a jejich zabezpečení, edukace klienta ohledně ergonomie pracovního místa, vybraného domácího prostředí, sportovních aktivit, kompenzačních pohybových aktivit k přetíženým oblastem pohybového aparátu, využití ortotických pomůcek na žádost klienta a podle rozhodnutí fyzioterapeuta (lékaře), doporučení domácího cvičení a poskytnutí přístupu k návodům na cvičení na žádost klienta a dle rozhodnutí fyzioterapeuta (lékaře), službu poskytovatele (fyzioterapeuta) spočívající v konzultaci s ošetřujícím lékařem klienta v případě předložení poukazu s nevhodně uvedenou diagnózou, event. k upřesnění poskytnutí zdravotní služby vzhledem k uvedené diagnóze ošetřujícího lékaře. Při každé terapii je klientovi k dispozici čistá látková či jednorázová podložka na terapeutickém lehátku, včetně ručníků a bavlněných plen.  

4.6.       Platby za zdravotní služby nehrazené z veřejného zdravotního pojištění a za další služby lze klientem provést v hotovosti, platební kartou nebo bankovním převodem na účet poskytovatele. Platby za zdravotní služby nehrazené z veřejného zdravotního pojištění a za další služby poskytovatele jsou splatné nejpozději bezprostředně po poskytnutí služby poskytovatelem v provozovně poskytovatele.

 

5.       ZMĚNA A ZRUŠENÍ TERMÍNU POSKYTNUTÍ ZDRAVOTNÍ SLUŽBY

5.1.       Klient je povinen se na řádně sjednaný termín poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby dostavit včas před počátkem poskytování zdravotní (a/či doplňkové) služby. V případě, že se klient nemůže dostavit k poskytovateli ve sjednaném termínu, je povinen svou neúčast poskytovateli řádně oznámit (osobně, e-mailem na internetovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách nebo telefonem na čísle uvedeném v těchto Obchodních podmínkách), a to nejméně 24 hodin před sjednaným počátkem poskytování zdravotní (či/a doplňkové) služby.

5.2.       Klient bere na vědomí, že zařízení poskytovatele je standardně vysoce vytíženo, a že zajištění poskytování služeb ze strany poskytovatele je věcí precizní organizace a personálního a jiného zajištění zdravotních a dalších služeb poskytovatele vždy na daný konkrétní čas, kdy nedostavení se klienta na sjednaný a rezervovaný termín bez omluvy či jeho omluva ze sjednaného termínu v době bezprostředně před sjednaným počátkem poskytování služby, často i opakovaně, způsobuje poskytovateli vážné provozní a organizační problémy a narušuje hladký provoz a poskytování služeb ze strany CAFY, a to i vůči ostatním klientům, a proto byl poskytovatel nucen určit tzv. storno podmínky a zavést storno poplatky, jejichž výše je stanovena v Ceníku.

5.3.       Storno poplatek je klient povinen zaplatit poskytovateli jakožto smluvní pokutu za nedostavení se v řádně sjednaném a rezervovaném termínu k poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby, aniž by se poskytovateli řádně omluvil, a to nejméně 24 hodin před sjednaným termínem poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby.  Storno poplatek může být klientovi vyúčtován ve snížené sazbě oproti ceně stanovené Ceníku, a to na základě rozhodnutí poskytovatele s přihlédnutím ke konkrétním okolnostem klientem nevyužitého termínu poskytovaných služeb nebo konkrétním okolnostem nedodržení včasnosti omluvy ze sjednaného a rezervovaného termínu (24 hodin předem). Storno poplatek je splatný do 5 (slovy: pěti) pracovních dnů od výzvy poskytovatele k jeho zaplacení, kterou je poskytovatel oprávněn učinit vůči klientovi od okamžiku uplynutí sjednaného a klientem nevyužitého nebo řádně a včas neomluveného termínu nebo bezprostředně před poskytnutím další sjednané služby poskytovatelem klientovi, podle toho, který okamžik nastane dříve.

5.4.       Storno poplatek lze poskytovateli zaplatit v hotovosti, platební kartou nebo převodem na účet poskytovatele

6. ODMÍTNUTÍ POSKYTNUTÍ ZDRAVOTNÍ SLUŽBY

6.1.       Poskytovatel zdravotní služby je oprávněn odmítnout poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby klientovi, který se řádně dostaví ve sjednaném termínu k poskytnutí služby, z těchto důvodů:

a)       klient vykazuje transparentní příznaky akutního infekčního onemocnění (příznaky jsou například kašel či rýma, vyjma diagnostikované alergie nebo astmatu, zvýšená tělesná teplota, vyrážka apod.),

b)      klient vykazuje transparentní příznaky vlivu alkoholu či jiné psychotropní látky,

c)       klient vykazuje transparentní známky agresivity či vulgarity vůči personálu poskytovatele nebo vůči ostatním klientům, kteří se nacházejí u poskytovatele; a významným způsobem narušuje bezpečné a nekonfliktní klientské či/a pracovní prostředí poskytovatele;

ve výše uvedených případech je poskytovatel oprávněn postupovat, jako by se jednalo o klienta, který se bez řádné a včasné omluvy nedostavil ke sjednanému termínu (viz článek 5 těchto Obchodních podmínek). O odmítnutí poskytnutí služby klientovi ve výše uvedených případech a o konkrétních důvodech sepíše poskytovatel záznam, který uloží ve své dokumentaci, a jehož kopii vydá klientovi na jeho vyžádání.

7. UKONČENÍ POSKYTOVÁNÍ ZDRAVOTNÍCH SLUŽEB

7.1.       Smlouva o poskytování zdravotních služeb je ukončena v případě čerpání zdravotní služby hrazené z veřejného zdravotního pojištění okamžikem jejího vyčerpání, v případě čerpání zdravotní a/nebo jiné služby plně nehrazené z veřejného zdravotního pojištění jejím vyčerpáním a zaplacením ze strany klienta poskytovateli (včetně případných storno poplatků).

7.2.       Smlouvu o poskytování zdravotních služeb lze ukončit kdykoli dohodou mezi poskytovatelem a klientem.

7.3.       Klient je oprávněn kdykoli ukončit smlouvu o poskytování zdravotních služeb bez uvedení důvodu oznámením této skutečnosti poskytovateli prostřednictvím kontaktů uvedených v těchto Obchodním podmínkách (telefon, e-mail, osobně, písemně na adresu provozovny), a to v případě sjednaného termínu zdravotní (a/či doplňkové) služby  nejméně 24 hodin před tímto sjednaným termínem. Pokud klient oznámí ukončení smlouvy o poskytování zdravotních služeb méně než 24 hodin před sjednaným termínem, uplatní se zcela ustanovení dle článku 5 těchto Obchodních podmínek (storno poplatek dle Ceníku poskytovatele). Ukončení smlouvy o poskytování zdravotních služeb nezbavuje klienta povinnosti zaplatit dosud poskytnutou a vyčerpanou zdravotní a/nebo jinou službu poskytovatele, nehrazenou z veřejného zdravotního pojištění (viz článek 4 těchto Obchodních podmínek poskytovatele zdravotních služeb – Cena služeb nehrazených z veřejného zdravotních pojištění, způsob platby).

7.4.       Poskytovatel zdravotní služby je oprávněn ukončit smlouvu o poskytování zdravotních služeb písemnou výpovědí doručenou klientovi na adresu bydliště uvedenou jako kontaktní klientem, kdy výpovědní doba činí 1 týden od doručení této výpovědi, a to z těchto důvodů:

a) dalšímu poskytování zdravotních (a/či doplňkových) služeb klientovi brání vážné a delší než 3 měsíce přetrvávající provozní důvody poskytovatele (nedostatek personálu, technického a věcného vybavení poskytovatele),

b) klient přestane být pojištěncem zdravotní pojišťovny, se kterou má poskytovatel uzavřenu smlouvu, a klient se s poskytovatelem nedohodne jinak

c) pojišťovna klienta ukončí smluvní vztah s poskytovatelem zdravotní služby

d) klient bezdůvodně opakovaně (více než 2x) odmítá čerpání sjednaných služeb, případně se klient bez řádné a včasné omluvy opakovaně (více než 2x) nedostaví na sjednaný termín za účelem poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby,

e) klient závažným způsobem a opakovaně (více než 1x) omezuje práva na poskytování zdravotních (a/či doplňkových) služeb dalších klientů poskytovatele nebo závažným způsobem a opakovaně (více než 1x) narušuje provoz poskytovatele.

8.       ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

8.1.       V případě, že dojde mezi poskytovatelem a klientem jako spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy, a nepodaří se tento spor odstranit vzájemnou dohodou, je klient oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,  web:https://www.coi.gov.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/, e-mail:adr@coi.cz.

8.2.       Případná stížnost (reklamace) klienta na poskytování služeb ze strany poskytovatele musí být učiněna klientem písemně, a to buď poštou na adresu provozovny poskytovatele, tj. CAFY P.T. Nádražní 1317/5, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, nebo na e-mailovou adresu cafy@cafy.cz. Je-li to možné a s ohledem na charakter stížnosti účelné, poskytovatel ve lhůtě 30 (slovy: třiceti) dnů od doručení stížnosti předmět stížnosti s klientem ústně projedná a o výsledku projednání učiní zápis, jehož jedno vyhotovení vydá klientovi. V ostatních případech je poskytovatel povinen informovat klienta o způsobu vyřízení jeho stížnosti do 30 (slovy: třiceti) dnů od doručení stížnosti na (poštovní či internetovou) adresu klienta, ze které byla stížnost odeslána nebo kterou klient ve stížnosti jakožto doručovací (kontaktní) adresu označí.

8.3.       Pokud je v těchto Obchodních podmínkách poskytovatele uvedeno jakéhokoli ustanovení, právo nebo povinnost smluvní strany, které odporuje kogentnímu ustanovení příslušné platné a účinné právní úpravy, pak se k takovému ustanovení, právu nebo povinnosti smluvní strany, uvedených v Obchodních podmínkách, nepřihlíží. To však nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ustanovení, práv nebo povinností smluvních stran, stanovených v těchto Obchodních podmínkách.

8.4.       Poskytovatel si vyhrazuje právo jednostranně změnit tyto Obchodní podmínky. Změnu Obchodních podmínek je poskytovatel povinen v dostatečném předstihu (tj. minimálně 1 měsíc) před jejich účinností zveřejnit na svém webu www.cafy.cz a vyvěsit v prostorách recepce. Na klienta se vztahují vždy Obchodní podmínky platné a účinné v okamžiku objednání zdravotní (a/či doplňkové) služby (ať již jednorázové terapie nebo jejího cyklu).

8.5.       Tyto Obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem 1.1.2025.

 
Kontakt: Nádražní 1317/5, Brandýs nad Labem - Stará Boleslav www.cafy.cz