!-- grey demo-container --> |
OBCHODNÍ PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB Poskytovatel: obchodní společnost CAFY P.T. s.r.o., IČ: 03202151, se sídlem Boženy Němcové 766/4, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, číslo vložky 228548 (dále jako „poskytovatel“ nebo „CAFY“). Kontakty poskytovatele: Telefon: 731 428 445 E-mail: cafy@cafy.cz Obsahem obchodních podmínek je: 1) Úvodní ustanovení 2) Podmínky poskytování zdravotních služeb 3) Poskytnutí informací klientem a ochrana osobních údajů 4) Cena služeb nehrazených z veřejného zdravotního pojištění, způsob platby 5) Změna a zrušení termínu poskytnutí zdravotní služby 6) Odmítnutí poskytnutí zdravotní služby 7) Ukončení poskytování zdravotních služeb 8) Závěrečná ustanovení 1.
ÚVODNÍ
USTANOVENÍ 1.1. CAFY je registrovaným poskytovatelem zdravotních služeb
v rozsahu Rozhodnutí Krajského úřadu Středočeského kraje ze dne 20.6.2014,
sp.zn.: SZ_087595/2014/KUSK, a Rozhodnutí Krajského
úřadu Středočeského kraje ze dne 21.5.2015, sp.zn.:
SZ_071989/2015/KUSK, tedy je oprávněn poskytovat ambulantní péči v oboru
fyzioterapeut – léčebně rehabilitační péče (individuální fyzioterapie),
fyzikální terapie a rehabilitační lékařství. 1.2. Konkrétně se jedná o odbornou
fyzioterapii ortopedických a neurologických diagnóz, poúrazových stavů, bolestí
zad vlivem jakýchkoliv příčin, fyzioterapii vrcholových i rekreačních
sportovců, dětí a miminek. Zdravotní služby jsou poskytovány v souladu se
zákonem o zdravotních službách, občanským zákoníkem a dalšími příslušnými
právními předpisy. 1.3. CAFY
poskytuje své služby v provozovně na adrese: CAFY P.T. s.r.o., Nádražní 1317/5 , 250 01
Brandýs nad Labem- Stará Boleslav. 1.4. CAFY
provozuje webové stránky na internetové adrese www.cafy.cz, kde zveřejňuje tyto Obchodní
podmínky, svůj Ceník, Informaci pro pacienty o zpracování osobních údajů
v CAFY P.T. (GDPR), rozsah poskytovaných služeb, aktuality a další
informace pro klienty a zájemce o poskytnutí zdravotních služeb. 2.
PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ
ZDRAVOTNÍCH SLUŽEB 2.1. CAFY
poskytuje zdravotní (případně doplňkové) služby na smluvním základě. Smluvní
vztah mezi poskytovatelem a klientem (případně jeho zákonným zástupcem, jde-li
o nezletilého klienta) vzniká uzavřením ústní smlouvy o poskytování zdravotních
služeb, tedy
fakticky objednáním konkrétní formy a délky zdravotní služby (jednorázová
terapie nebo cyklus) ze strany klienta. Poskytovatel je před objednáním
konkrétní formy a délky zdravotní služby ze strany klienta povinen klienta
seznámit se svými Obchodními podmínkami a Ceníkem. Klient je povinen se
s obsahem Obchodních podmínek a Ceníkem poskytovatele seznámit před
objednáním konkrétní formy a délky zdravotní péče, a objednáním konkrétní formy
a délky zdravotní péče u poskytovatele stvrzuje, že se s obsahem těchto
dokumentů seznámil a za podmínek v nich uvedených zdravotní službu u
poskytovatele objednává, tj. uzavírá s ním ústní smlouvu o poskytování
zdravotních služeb. Na tuto skutečnost musí být klient ze strany (pracovníka)
poskytovatele upozorněn. 2.2. Tyto
Obchodní podmínky zveřejňuje poskytovatel na svých webových stránkách www.cafy.cz,
dále jsou vyvěšeny v místnosti recepce poskytovatele na adrese Nádražní
1317/5, 250 01 Brandýs nad Labem, a jsou také k dispozici klientovi
k seznámení v tištěné podobě před uzavřením smlouvy o poskytování
zdravotních služeb. 2.3. Ceník
je zveřejněn poskytovatelem na jeho webových stránkách www.cafy.cz a dále je vyvěšen v prostorách
recepce poskytovatele na adrese Nádražní 1317/5, 250 01 Brandýs nad Labem. 2.4. CAFY poskytuje zdravotní služby klientům –
samoplátcům, a dále klientům, jejichž zdravotní služba je hrazena zdravotní pojišťovnou,
a to na základě řádně vyplněného a platného formuláře -
poukazu od ošetřujícího lékaře klienta. Klient je dále povinen
poskytovateli prokázat svou totožnost a předložit průkaz zdravotní pojišťovny.
Klient je povinen poskytovateli bezodkladně oznámit případnou změnu zdravotní
pojišťovny. 2.5. Poskytovatel má uzavřeny smlouvy se
zdravotními pojišťovnami: Všeobecnou
zdravotní pojišťovnou ČR 111, Vojenskou Zdravotní Pojišťovnou ČR 201, Českou
průmyslovou zdravotní pojišťovnou 205, Oborovou zdravotní pojišťovnou 207, Zaměstnaneckou
pojišťovnou Škoda 209 a RBP zdravotní pojišťovnou 213. Změna okruhu
zdravotních pojišťoven se nepovažuje za změnu těchto Obchodních podmínek,
nicméně poskytovatel je povinen takovou změnu či seznam smluvených zdravotních
pojišťoven mít viditelným způsobem vyvěšen v prostorách recepce
poskytovatele. 2.6. Dále
CAFY poskytuje klientovi doplňkové služby úzce spojené s péči o zdraví, a
to jak služby plně či částečně hrazené zdravotní pojišťovnou tak nehrazené
zdravotní pojišťovnou, další služby dle aktuální nabídky poskytovatele,
zdravotní pojišťovnou nehrazené služby recepce, administrace a organizace
poskytovaných služeb, na které se vztahuje administrativní poplatek poskytovatele
(viz článek 4 těchto Obchodních podmínek). 2.7. Konkrétní
zdravotní služby, které CAFY poskytuje, jsou uvedeny pod odkazem „Služby“ na
webových stránkách poskytovatele www.cafy.cz. Poskytovaná zdravotní služba může být jednorázová nebo
může jít o jejich cyklus, vždy dle řádně vyplněného a platného poukazu
ošetřujícího lékaře klienta v případě zdravotní služby hrazené
z veřejného zdravotního pojištění nebo dle dohody klienta - samoplátce
s poskytovatelem zdravotních služeb. 2.8. Poskytovatel
je povinen klienta před uzavřením smlouvy o poskytováním zdravotních služeb tj.
před objednáním konkrétní formy a délky zdravotní služby klientem, informovat o
tom, které konkrétní služby jsou hrazeny zdravotní pojišťovnou a které nikoli a
co je jejich obsahem, v případě služeb nabízených poskytovatelem a
zdravotní pojišťovnou nehrazených je klient oprávněn služby nehrazené zdravotní
pojišťovnou odmítnout a poskytovatel nesmí poskytnutí zdravotní služby hrazené
zdravotní pojišťovnou podmínit zaplacením jakékoli zdravotní či jiné služby,
kterou zdravotní pojišťovna nehradí. 3.
POSKYTNUTÍ
INFORMACÍ KLIENTEM A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ 3.1. Klient
je povinen informovat poskytovatele o svém zdravotním stavu, a to
v rozsahu potřebném pro poskytování zdravotních služeb ze strany
poskytovatele klientovi. 3.2. Klient
je povinen sdělit poskytovateli osobní údaje nezbytné pro uzavření smlouvy o
poskytování zdravotní služby, pro vedení zdravotnické dokumentace u
poskytovatele, a dále kontaktní údaje pro dohodnutý způsob organizace
poskytování zdravotních služeb. 3.3. Konkrétní
podmínky zpracování osobních údajů ze strany poskytovatele upravuje směrnice –
Informace pro pacienty o zpracování osobních údajů v CAFY P.T. s.r.o.,
kterou jednak poskytovatel zveřejňuje na svých webových stránkách www.cafy.cz a
dále je v tištěné podobě předkládána klientovi před uzavřením smlouvy o
poskytování zdravotních služeb k seznámení a podpisu. 3.4. Odmítne-li
klient poskytnout CAFY osobní údaje a informace o svém zdravotním stavu
v rozsahu potřebném pro uzavření smlouvy o poskytování zdravotních služeb,
k poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby a k vedení zdravotní
dokumentace, je poskytovatel oprávněn smlouvu o poskytování zdravotních služeb
s klientem neuzavřít a zdravotní službu mu neposkytnout. 4.
CENA
SLUŽEB NEHRAZENÝCH Z VEŘEJNÉHO ZDRAVOTNÍHO POJIŠTĚNÍ, ZPŮSOB PLATBY 4.1. Ceny
všech služeb poskytovaných ze strany CAFY poskytovatel stanoví ve svém Ceníku,
který je zveřejněn na webových stránkách poskytovatele www.cafy.cz a dále je klientům dostupným způsobem
vyvěšen v prostorách recepce poskytovatele. Poskytovatel je oprávněn kdykoli jednostranně
změnit Ceník, na tuto skutečnost je povinen upozornit jak na svých webových
stránkách www.cafy.cz, tak
vyvěšením v prostorách recepce provozovny. Změna Ceníku se netýká již
objednané (sjednané) zdravotní (a/či doplňkové) služby (ať se již jedná o
jednorázovou terapii nebo jejich cyklus). 4.2. Klient
je povinen se s cenou poskytované služby seznámit před uzavřením smlouvy o
poskytování zdravotních služeb, tj. před objednáním konkrétní formy a délky
zdravotní péče. V případě jakýchkoli nejasností ohledně (výše) ceny za
zdravotní a/nebo jinou službu, nebo toho, jaká zdravotní služba a v jakém
rozsahu je pokryta z veřejného zdravotního pojištění, je poskytovatel
povinen k dotazu klienta řádným a srozumitelným způsobem vysvětlit
klientovi, zda a za jakou konkrétní zdravotní a/nebo jinou službu mu bude
účtováno a v jaké výši. Objednáním konkrétní zdravotní a/nebo jiné služby
a její délky v případě zdravotní služby nehrazené z veřejného
zdravotního pojištění klient s uvedenou cenou výslovně souhlasí a zavazuje
se tuto cenu za poskytnutou službu řádně a včas poskytovateli zaplatit. 4.3. Administrativní
poplatek klientů - samoplátců je zahrnut v ceně
za konkrétní zdravotní (a/či doplňkovou) službu dle Ceníku poskytovatele. 4.4. Administrativní
poplatek klientů, jejichž zdravotní služba je hrazená zdravotní pojišťovnou,
není zahrnut v ceně poskytované zdravotní pojišťovnou za zdravotní službu.
4.5. Administrativní
poplatek se nevztahuje na jakoukoli zdravotní péči a výkony, které jsou hrazeny
zdravotní pojišťovnou. Administrativní poplatek zahrnuje převážně úkony
administrativního a organizačního charakteru, jako je přeobjednávací
proces prostřednictvím recepce (osobně, e-mailem, telefonicky), poskytnutí
dřívějšího termínu poskytované zdravotní služby v případě zrušení termínu
terapie jiným klientem, přeorganizování zdravotnického personálu v případě
změn již objednaných termínů, včasné zrušení terapie a nabídka náhradního
termínu v případě nemoci fyzioterapeuta či lékaře, zajištění zveřejnění a
vyvěšení nezbytných informací na webových stránkách provozovatele a
v prostorách recepce a jejich aktualizace (platné a účinné obchodní
podmínky, ceník), rozpis termínů v listinné nebo elektronické podobě na
žádost klienta, organizační opatření k zajištění kontinuální péče
zpravidla jedním fyzioterapeutem, který provede klienta celým předepsaným
léčebným programem, administrativní úkony spojené s komunikací se zdravotními
pojišťovnami, uložení klientových dat do IT systému poskytovatele a jejich
zabezpečení, edukace klienta ohledně ergonomie pracovního místa, vybraného
domácího prostředí, sportovních aktivit, kompenzačních pohybových aktivit
k přetíženým oblastem pohybového aparátu, využití ortotických
pomůcek na žádost klienta a podle rozhodnutí fyzioterapeuta (lékaře),
doporučení domácího cvičení a poskytnutí přístupu k návodům na cvičení na
žádost klienta a dle rozhodnutí fyzioterapeuta (lékaře), službu poskytovatele
(fyzioterapeuta) spočívající v konzultaci s ošetřujícím lékařem
klienta v případě předložení poukazu s nevhodně uvedenou diagnózou, event.
k upřesnění poskytnutí zdravotní služby vzhledem k uvedené diagnóze
ošetřujícího lékaře. Při každé terapii je klientovi k dispozici čistá
látková či jednorázová podložka na terapeutickém lehátku, včetně ručníků a
bavlněných plen. 4.6. Platby
za zdravotní služby nehrazené z veřejného zdravotního pojištění a za další
služby lze klientem provést v hotovosti, platební kartou nebo bankovním
převodem na účet poskytovatele. Platby za zdravotní služby nehrazené z veřejného
zdravotního pojištění a za další služby poskytovatele jsou splatné nejpozději
bezprostředně po poskytnutí služby poskytovatelem v provozovně
poskytovatele. 5. ZMĚNA A ZRUŠENÍ TERMÍNU POSKYTNUTÍ ZDRAVOTNÍ
SLUŽBY 5.1. Klient
je povinen se na řádně sjednaný termín poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby
dostavit včas před počátkem poskytování zdravotní (a/či doplňkové) služby.
V případě, že se klient nemůže dostavit k poskytovateli ve sjednaném
termínu, je povinen svou neúčast poskytovateli řádně oznámit (osobně, e-mailem
na internetovou adresu uvedenou v těchto Obchodních podmínkách nebo
telefonem na čísle uvedeném v těchto Obchodních podmínkách), a to nejméně 24 hodin před sjednaným počátkem
poskytování zdravotní (či/a doplňkové) služby. 5.2. Klient
bere na vědomí, že zařízení poskytovatele je standardně vysoce vytíženo, a že
zajištění poskytování služeb ze strany poskytovatele je věcí precizní
organizace a personálního a jiného zajištění zdravotních a dalších služeb
poskytovatele vždy na daný konkrétní čas, kdy nedostavení se klienta na
sjednaný a rezervovaný termín bez omluvy či jeho omluva ze sjednaného termínu
v době bezprostředně před sjednaným počátkem poskytování služby, často i
opakovaně, způsobuje poskytovateli vážné provozní a organizační problémy a narušuje
hladký provoz a poskytování služeb ze strany CAFY, a to i vůči ostatním
klientům, a proto byl poskytovatel nucen určit tzv. storno podmínky a zavést
storno poplatky, jejichž výše je stanovena v Ceníku. 5.3. Storno
poplatek je klient povinen zaplatit poskytovateli jakožto smluvní pokutu za
nedostavení se v řádně sjednaném a rezervovaném termínu k poskytnutí
zdravotní (a/či doplňkové) služby, aniž by se poskytovateli řádně omluvil, a to
nejméně 24 hodin před sjednaným termínem poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby.
Storno poplatek může být klientovi
vyúčtován ve snížené sazbě oproti ceně stanovené Ceníku, a to na základě
rozhodnutí poskytovatele s přihlédnutím ke konkrétním okolnostem
klientem nevyužitého termínu poskytovaných služeb nebo konkrétním okolnostem
nedodržení včasnosti omluvy ze sjednaného a rezervovaného termínu (24 hodin
předem). Storno poplatek je splatný do 5 (slovy: pěti) pracovních dnů od výzvy
poskytovatele k jeho zaplacení, kterou je poskytovatel oprávněn učinit
vůči klientovi od okamžiku uplynutí sjednaného a klientem nevyužitého nebo
řádně a včas neomluveného termínu nebo bezprostředně před poskytnutím další sjednané
služby poskytovatelem klientovi, podle toho, který okamžik nastane dříve. 5.4. Storno
poplatek lze poskytovateli zaplatit v hotovosti, platební kartou nebo
převodem na účet poskytovatele 6.
ODMÍTNUTÍ POSKYTNUTÍ ZDRAVOTNÍ SLUŽBY 6.1. Poskytovatel
zdravotní služby je oprávněn odmítnout poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby
klientovi, který se řádně dostaví ve sjednaném termínu k poskytnutí služby,
z těchto důvodů: a) klient
vykazuje transparentní příznaky akutního infekčního onemocnění (příznaky jsou
například kašel či rýma, vyjma diagnostikované alergie nebo astmatu, zvýšená
tělesná teplota, vyrážka apod.), b) klient
vykazuje transparentní příznaky vlivu alkoholu či jiné psychotropní látky, c) klient
vykazuje transparentní známky agresivity či vulgarity vůči personálu
poskytovatele nebo vůči ostatním klientům, kteří se nacházejí u poskytovatele;
a významným způsobem narušuje bezpečné a nekonfliktní klientské či/a pracovní
prostředí poskytovatele; ve výše uvedených případech je
poskytovatel oprávněn postupovat, jako by se jednalo o klienta, který se bez řádné
a včasné omluvy nedostavil ke sjednanému termínu (viz článek 5 těchto
Obchodních podmínek). O odmítnutí poskytnutí služby klientovi ve výše uvedených
případech a o konkrétních důvodech sepíše poskytovatel záznam, který uloží ve
své dokumentaci, a jehož kopii vydá klientovi na jeho vyžádání. 7.
UKONČENÍ POSKYTOVÁNÍ ZDRAVOTNÍCH SLUŽEB 7.1. Smlouva
o poskytování zdravotních služeb je ukončena v případě čerpání zdravotní
služby hrazené z veřejného zdravotního pojištění okamžikem jejího
vyčerpání, v případě čerpání zdravotní a/nebo jiné služby plně nehrazené
z veřejného zdravotního pojištění jejím vyčerpáním a zaplacením ze strany
klienta poskytovateli (včetně případných storno poplatků). 7.2. Smlouvu
o poskytování zdravotních služeb lze ukončit kdykoli dohodou mezi
poskytovatelem a klientem. 7.3. Klient
je oprávněn kdykoli ukončit smlouvu o poskytování zdravotních služeb bez
uvedení důvodu oznámením této skutečnosti poskytovateli prostřednictvím
kontaktů uvedených v těchto Obchodním podmínkách (telefon, e-mail, osobně,
písemně na adresu provozovny), a to v případě sjednaného termínu zdravotní
(a/či doplňkové) služby
nejméně 24 hodin před tímto sjednaným termínem. Pokud klient
oznámí ukončení smlouvy o poskytování zdravotních služeb méně než 24 hodin před
sjednaným termínem, uplatní se zcela ustanovení dle článku 5 těchto Obchodních
podmínek (storno poplatek dle Ceníku poskytovatele). Ukončení smlouvy o
poskytování zdravotních služeb nezbavuje klienta povinnosti zaplatit dosud
poskytnutou a vyčerpanou zdravotní a/nebo jinou službu poskytovatele,
nehrazenou z veřejného zdravotního pojištění (viz článek 4 těchto
Obchodních podmínek poskytovatele zdravotních služeb – Cena služeb nehrazených
z veřejného zdravotních pojištění, způsob platby). 7.4. Poskytovatel
zdravotní služby je oprávněn ukončit smlouvu o poskytování zdravotních služeb
písemnou výpovědí doručenou klientovi na adresu bydliště uvedenou jako
kontaktní klientem, kdy výpovědní doba činí 1 týden od doručení této výpovědi,
a to z těchto důvodů: a) dalšímu poskytování zdravotních
(a/či doplňkových) služeb klientovi brání vážné a delší než 3 měsíce
přetrvávající provozní důvody poskytovatele (nedostatek personálu, technického
a věcného vybavení poskytovatele), b) klient přestane být pojištěncem
zdravotní pojišťovny, se kterou má poskytovatel uzavřenu smlouvu, a klient se
s poskytovatelem nedohodne jinak c) pojišťovna klienta ukončí smluvní
vztah s poskytovatelem zdravotní služby d) klient bezdůvodně opakovaně (více
než 2x) odmítá čerpání sjednaných služeb, případně se klient bez řádné a včasné
omluvy opakovaně (více než 2x) nedostaví na sjednaný termín za účelem
poskytnutí zdravotní (a/či doplňkové) služby, e) klient závažným způsobem a
opakovaně (více než 1x) omezuje práva na poskytování zdravotních (a/či
doplňkových) služeb dalších klientů poskytovatele nebo závažným způsobem a
opakovaně (více než 1x) narušuje provoz poskytovatele. 8. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ 8.1. V případě,
že dojde mezi poskytovatelem a klientem jako spotřebitelem ke vzniku
spotřebitelského sporu ze smlouvy, a nepodaří se tento spor odstranit vzájemnou
dohodou, je klient oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České
obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, web:https://www.coi.gov.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/,
e-mail:adr@coi.cz. 8.2. Případná
stížnost (reklamace) klienta na poskytování služeb ze strany poskytovatele musí
být učiněna klientem písemně, a to buď poštou na adresu provozovny
poskytovatele, tj. CAFY P.T. Nádražní 1317/5, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará
Boleslav, nebo na e-mailovou adresu cafy@cafy.cz. Je-li to možné a s ohledem
na charakter stížnosti účelné, poskytovatel ve lhůtě 30 (slovy: třiceti) dnů od
doručení stížnosti předmět stížnosti s klientem ústně projedná a o
výsledku projednání učiní zápis, jehož jedno vyhotovení vydá klientovi.
V ostatních případech je poskytovatel povinen informovat klienta o způsobu
vyřízení jeho stížnosti do 30 (slovy: třiceti) dnů od doručení stížnosti na
(poštovní či internetovou) adresu klienta, ze které byla stížnost odeslána nebo
kterou klient ve stížnosti jakožto doručovací (kontaktní) adresu označí. 8.3. Pokud
je v těchto Obchodních podmínkách poskytovatele uvedeno jakéhokoli
ustanovení, právo nebo povinnost smluvní strany, které odporuje kogentnímu
ustanovení příslušné platné a účinné právní úpravy, pak se k takovému
ustanovení, právu nebo povinnosti smluvní strany, uvedených v Obchodních
podmínkách, nepřihlíží. To však nemá vliv na platnost a účinnost ostatních
ustanovení, práv nebo povinností smluvních stran, stanovených v těchto
Obchodních podmínkách. 8.4. Poskytovatel
si vyhrazuje právo jednostranně změnit tyto Obchodní podmínky. Změnu Obchodních
podmínek je poskytovatel povinen v dostatečném předstihu (tj. minimálně 1
měsíc) před jejich účinností zveřejnit na svém webu www.cafy.cz a vyvěsit v prostorách recepce. Na
klienta se vztahují vždy Obchodní podmínky platné a účinné v okamžiku
objednání zdravotní (a/či doplňkové) služby (ať již jednorázové terapie nebo
jejího cyklu). 8.5. Tyto
Obchodní podmínky jsou platné a účinné dnem 1.1.2025. |